Selasa, 02 April 2013

Bini Aku Part 2


Kisah kedua ini diceritakan oleh bini aku masa kami dalam perjalanan ke kampung. Ketika dalam kereta, anak-anak dah tidur tengahari itu. Aku terpandang sepasang suami isteri tepi jalan dekat perhatian bas jalan ke KP. Lakinya kelihatan tua berbanding bininya. Ehh.. tua nya laki dia, aku bersuara ketika itu bini aku dah mula nak terlelap.

Bini aku turut berpaling. Dia jawab spontan, entah-entah konek dia lebih kuat dari abang.. aku tak kisah usikan dia. Aku tau kalau bab lucah-lucah ni mmg best dan bini aku boleh buka mata punya. Aku pun tanya dia mcm mana rasa konek org tua, mmg sebelum ini dia pernah cerita dia main dengan bossnya yang dah tua masa outstation. Oh ya. selepas balik dari US, bini aku kerja dengan syarikat IT kat Damansara Utama. Masa itu bini aku cuma berpangkat jurutera IT sahaja. Masa tugasan networking kat KK, bossnya datang untuk checking. Boss itu mmg kaki betina walaupun umur dah masuk 65 tahun. Bini kat rumah dah peringkat monopous dan dah bercucu pun.

Bini aku tinggal kat Hotel Promonade mengadap laut. Boss dah talipon supaya booking hotel yg sama bila dia sampai ke KK. Bini aku pun bookinglah bilik, kebetulan waktu itu musim cuti maka bilik hotel kat KK penuh ditempah. Jadik terpaksalah bini aku tempah apartment di sebelah Hotel itu. Bila boss dia sampai, kat airport orang tua itu dah mula tunjuk miang. Ada saja cakap tak senonoh keluar dari mulutnya.. .. musim hujan ni tidur sorang yang buat I tak tahan.. bini aku faham sgt gaya cakap dia tapi mengenangkan boss, dia senyum-senyum simpullah.

Bila teksi menghala ke aprtment dan bukan ke hotel, orang tua itu terkejut beruk. Bini aku maklumkan yg bilik hotel dah penuh cuma yg tinggal hotel jenis 3rd class, tentu tak std dgn boss dia. Apartment itu pulak tempat eksklusif dan mengadap laut, pemandangannya menarik. So, dia tunjukkanlah rumah yg telah ditempah, ada 3 bilik dan memang class. Lepas letakkan beg, boss dia cakap- malam nanti kita bincang ttg kerja. Bini aku terkejut bila dia suggest bincang kat aprtm itu, dia cakap sini selesa dan bila bini aku nak cadangkan bincangkan kat lobi hotel.. dia tak setuju. Officemate yg tinggal bersama bini aku juga disuruhnya tak payang datang.

Bini aku tau taktik org tua itu tetapi sebagai professional dalam kerja, dia terpaksa akur dengan tugasan begini. Kerja dengan syarikat itu memang ngam dengan bini aku tambahan pula gaji bulanannya lebih RM4000 dan tak masuk lain-lain kemudahan. So, malam itu lebih kurang 9.00 malam- dia pun menapaklah jalan kaki ke tempat penginapan boss dia yg tak jauh dari hotel. Bila bunyikan loceng rumah, terjegatlah org tua dengan tuala ye. Bini aku kata.. sorry... dia cakap "that is okey... come in.. I baru lepas mandi" katanya.

Dalam kepala bini aku merungut, dah tau nak ada tetamu dalam waktu dijanjikan kenapa pulak berpakaian begitu. Orang tua itu mcm perasan perasaan yg bermain dalam kepala bini aku. Dia cakap, You jgn takut.. I ini kan boss you.. you duduk dulu sementara I tukar pakaian. Bini aku pun duduklah kat sofa lembut mengadap ke laut. Jauh kelihatan cahaya lampu bot-bot kecil meninggalkan pantai. Malam itu masih basah disimbahi gerimis. Then, dalam mengelamun tu- boss dia keluar pakai seluar kontot dan t/shirt pagoda. Gila betulll, bini aku terperanjat. Nak bincang apa niii?

Dia selamba mintak bini aku beri penerangan tugasan yang telah di$$$$$nakan. Masa membentangkan fasa-fasa kerja yg telah disempurnakan dan masalah sampingan, mata orang tua itu asyik perhatikan bawah pusat bini aku. Seluar kelabu yang kelihatan membonjolkan daging celah kangkang menarik perhatian dia. Waktu itu bini aku mmg suka berseluar dan kalau tgk punggungnya mesti meleleh air basi jantan. Menurut bini aku, selama berkerja tu dia telah menghentikan akiviti lesbiannya dan mula bersholat, tapi taklah cukup 5 waktu. Namun kekadang datang jugak iblis membisik.. melancap jugak.

Ok, aku pendekkan cerita. Malam itu boss dia bawak makan malam kat tepi laut depan hotel. Kalau kau orang ke KK mesti jumpa gerai tepi laut depan hotel promenade tu. Pi mai pi mai... rayu punya rayu, boss punya pasai.. dia ikut balik ke aptmt. Dalam rumah tu, dia disambar rakus. Kucup mengucup dan kemudiannya boss ajak mandi sama. Maka dia org mandilah sama.. malu tapi bila dah basah-basah gitu, hilanglah malu. Perut boss dia mcm perut katak betong tapi seludang tua masih power. Keras dan padat. Nampak keluar urat-urat kat balak dia. Merah kuning kepala bana boss macam kepala botak dia.

Dalam kolam bilik air tu.. mereka bergomol. Punggung bini aku diangkat dan dia pun menjilatlah. Bini aku sendiri tak sabar nak rasa real balak utk menjamah lubang pukinya. selama ini hanya vibrator yang menyelam. Kali ini dia dapat rasakan kelainan lidah jantan. Dia kulum real balak.. panas dan tak mcm vibrator yang dingin. Kemudian disuruh menonggeng, nah shruppp.. masuklah konek tua itu merasmikan pantat bini aku. Bini aku mengerang sedap dan dapat merasakan kelainan main dgn jantan. Sorong tarik, dia cakap lubang puki bini aku best dan ketat. Kat sejam dia orang berendam sakan dalam bilik air.

Malam itu hampir 5 kali mereka bertempur. Boss dia mmg teguh peramah dan liat. Kat sejam sorong tarik belum menampakkan ketewasan. Bini aku dah 4-5 kali klimaks. Seingat bini aku, dia melepaskan maninya waktu pertempuran ke empat malam itu. Itupun dia lepaskan kat muka bini aku. Walau pun dah terpancut, dia masih selera lagi dan balaknya masih mengeras. Koneknya lebih kurang 15cm tapi besar padat. Bini aku cakap bossnya pakai gambir sarawak dan ada pil yang ditelan sebelum main. Dia orang selalulah buat kerja gila itu sehinggalah bini aku dapat kerja baru di Petronas sekarang.

Kat tempat kerja baru inilah kami dipertemukan. Dia memang cantik dan menarik, tak jemu mata memandang. Lemah lembut dan peramah. Aku ingat dia gadis professional yang suci.. bertudung labuh dan suka berjubah. Ohh.. aku tergoda sejak keluar makan malam. Kat 6 bulan bercinta, aku ingin masuk melamar.. dia keberatan dan cuba berrahsia.. bila aku beri jaminan sanggup menerima seadanya dan ikhlas. Maka kami pun dijab kabulkan. Aku ingat dia jenis ayam kampong dan biar aku saja yang sarat memikul noda. Malam pertama.. ya, pertarungan penuh syahdu. Dia mmh hebat dan aku mengunci tanda persoalan terbuku di benak. Aku tak berani bertanya lebih demi kerukunan rumah tangga.

Bila dapat anak kedua, baru pecah rahsia. Sewaktu menonton VCD bf aku terlanjur bercerita tentang puki mek salleh yang pernah aku jilat kat PD dulu. Dia terkejut dan menangis.. bila dia nak buka mulut, aku bertanya pasai malam pertama yg tidak sepertinya itu... di sanalah semua kisah lama terbongkar. Kami mulai seronok bercerita pengalaman lama.. ini boleh membangkitkan nafsu dan rupa-rupanya kami mmg ditakdirkan sehaluan. Terus terang aku katakan, kat rumah ada 2 kotak vcd bf yang menjadi koleksi kami.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar